زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی
جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

قیامتی به پا کن


0018


بیا قیــــامتــــی به پا کن

در این شب های طولانی

قلــــــــم بکش

براین شب های هجران


 

#مرتضا الماسی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی

زندگی به رنگ عشق

مالکیت معنوی و حقوقی تمام اشعار و مطالب درج شده در وبلاگ متعلق به

<< طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی >>


بوده و در سایت شعر نو و کانال تلگرام به آدرس زیز به ثبت رسیده اند

https://telegram.me/Ourpoetry

انتشار و کپی مطالب تنها با ذکر منبع و نام پدید آورنده اثر مجاز می باشد

آخرین مطالب
نویسندگان

قیامتی به پا کن

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ


0018


بیا قیــــامتــــی به پا کن

در این شب های طولانی

قلــــــــم بکش

براین شب های هجران


 

#مرتضا الماسی

۹۴/۱۱/۲۳

نظرات (۱)

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۶ سروش شهباز نسب
سلام.
حال خراب این روزام
حسی شبیه پرنده کوچیه
گفتم که میرم از لونه ام
من همون پرنده کوچیم
گفتم که نزار عمر تو پای من
من یه پرنده ام سرک کشیدم که برم
من مرد خوشبختی تو نیستم
فقط یه هوس زود گذرم
گفتم نمون پای قلبی که
نبودنش مرگ برات
*********
گوش یه حرفام ندادی
حالا بشین پای سزاش
دیدی که کوه رویاهات
شکسته شد به دست من
قصر قشنگ خیالت
ویرون شد به دست من
از پس دل بر نیومدی
نگاه تو گذاشتی پای من
به قیمت محبتام
طعنه زدم و بدشدم
********
جای نزاشتم واسه عشق
وقتی که سرک کشیدم که برم
نفهمیدم که اخرش
میرسم به جفت خودم
توبازی ناروزدن
پرنده بودن اشتباست
*
نویسنده شعر =عزیزالله شهباز نسب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی